کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317536 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تخفیف ۱۰۰ دلاری مایکروسافت به کاربران ویندوز ایکس پی

ويندوز

۸ آوریل و روز مرگ رسمی ویندوز ایکس پی نزدیک است و مایکروسافت به کاربران تخفیف های ویژه برای رها کردن این سیستم عامل می دهد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، بر این اساس مایکروسافت به کاربرانی که از ویندوز ایکس پی به سوی ویندوز ۸٫۲ بروند ۱۰۰ دلار تخفیف برای خرید تبلت سرفیس پرو ۲ در نظر گرفته است. همچنین به خرید پی سی به ارزش بالای ۵۹۹ دلار با ویندوز ۸٫۱ را نیز شامل این تخفیف کرده است.

این پیشنهاد ویژه از ۲۰ مارس شروع شده و تا ۱۵ ژوئن ادامه خواهد داشت. برای گرفتن این تخفیف ها باید از فروشگاههای تعیین شده توسط مایکروسافت خرید انجام شود. فروشگاههای آنلاین نیز در این تعریف گنجانده شده و شامل امریکا و کانادا و پورتوریکو می شود.

خریداران همچنین ۹۰ روز پشتیبانی کامل برای سیستم جدید خود را از مایکروسافت دریافت خواهند کرد. همچنین سرویس نقل و انتقال اطلاعات از سیستم های قدیمی به جدید را نیز در نظر گرفته و کاربران می توانند عکسها، فایلها، موسیقی و سایر دیتای خود را با Laplink رایگان انجام دهند.

کاربران با بردن کامپیوتر قدیمی خود به ۸۰ فروشگاه برگزیده می تواند تخفیف ۱۰۰ دلاری را برای خود داشته باشند.

از روز ۸ آوریل به بعد پشتیبانی رایگان و عرضه سرویس پک و وصله های امنیتی برای ویندوز ایکس پی قطع خواهد شد و تنها کاربران چینی در کشور چین توسط کمپانی های واسط و مورد تایید مایکروسافت ادامه حیات خواهند داشت.

طرح تخفیف در این فاصله خیلی موثر نخواهد بود و مایکروسافت نمی تواند در این مدت تحول شگرف ایجاد کند و باعث شود تا کاربران از ابکس پی به سوی ویندوز ۸٫۱ بروند.

کارشناسان مطمئن نیستند که بعد از مرگ رسمی ویندز ایکس پی ، کاربران سیستم عامل قدیمی را رها کنند چرا که بسیاری از نرم افزارها در مقیاس انترپرایز هنوز با ایکس پی سازگاری دارند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20004 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1393/01/06 تعداد مشاهده: 1567
سافت گذر